Tiden försvinner

Det har redan gått sju dagar sedan vi kom hit och förtrollningen över Visby börjar avta då man ser färre och färre människor med medeltidskläder. Det märks att de snart är dags för farväl. De mest trogna är kvar på marknaden till det är officiellt slut. Men tyvärr är jag inte en av dem då min medeltidsvecka nu är över. Sitter på campingen och tänker över veckan. En stor maskerad/cirkus. En jag definitivt kommer återvända till om jag har chansen. Och då kommer jag också bära medeltidakläder. Sånna jag gjort själv och inte lånat, då jag på marknaden hittat ett underbart mönster. Gäller bara att jag tar mig tiden att fixa det.
Men hur som lämnar jag all improvisation, eldshower, tornerspel och denna tid för detta år!
 
 
Jessica
2014-08-09 @ 21:28:05
URL: http://photohugs.se

Åhh jag hade så gärna vart där i år!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0