Sagan fortsätter

Jag har varit sjuk, jag är sjuk och kommer troligtvis vara det resterande av kommande vecka. Så är det väl alltid när skolan börjar? Bacillerna hopar sig och man är fast med evighets-förkylningen i ett halv år. 
Det tråkiga är att mycket hamnar på standby när man är sjuk. Träning är förbjudet och skolan är det bara att glömma. För om man inte ens orkar sitta upp och kolla på film. Hur ska man då orka hänga med i en lektion på en och en halv timme? 
Jag tycker synd om mig själv och alla andra runt omkring. För i mitt huvud är jag hur jobbig och krävande som helst, även om jag fått motsatsen berättad för mig. Att någon överhuvudtaget skulle med fri vilja vara i min närhet är förbryllande, när jag snorar med rinnande ögon. Även fast detta vart fallet i helgen har den blivit ganska bra. 
Jag har trotsat förkylningen och hamnade åter i Stockholm för att använda helgen i så bra mått de går. Men efter bio och mat ute i fredags kände jag mig klart slagen. Så det som blev kvar efter var filmtittande och spel under ett varmt duntäcke...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0