Rutad

Det är endast tredje dagen men känner redan av hur allt blir smått inrutat. Jag har inte heltid och väldigt olika dagar. Men det känns bra att gå upp och göra någonting iallafall, som inte är jobb. 
Kändes så bra att få byta mönster lite. Och i detta fall, börja använda hjärnan igen. Tror den stått på stanby ett helt år nu. Det hände lixom ingenting när jag jobbade.  Jag trivs jättebra där och jobbet är absolut inte tråkigt men jag vill inte vara kvar där hur länge som helst. Jag vill göra något helt annat och att börja plugga igen var väl ett steg närmare min okända framtid. 
Allt är typ bra. Men jag finner ingen tid till att träna! Håller smått på att bli galen. All bara rullar på. Sova skola hem. Och där tog energin slut till att försöka träna. Början är alltid värst och det blir bättre. Men det är nu jag är taggad, så min trötthet förstör lite. Gäller bara att jag tar mig i kragen. Träning ger energi. Får inte glömma det.
Nu ska jag försöka få i mig lite juice innan en lång dag av lektioner börjar. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0