Mikroskop

Jag har alltid trott att mitt hår är i dåligt skick med tanke på hur lätt de trasslar in sig i enorma tovor och jag därefter river isär håret. Ja, är väldigt dålig på att använda hårborste. Iallafall. De flesta har sett reklamerna på Tv för olika schampo, balsam och inpackningar. I dessa ser trasigt hår ut som en gran upp och ned. Rivor åt alla håll. Sen när man använder produkten blir det till super silke. Så illa trodde jag inte att det var men när vi fick inspektera vårt hår i mikroskop blev jag positivt överraskad. Helt och fint. Vid detta tillfälle inte plattat eller nytorkat. Bra kvalité helt enkelt. Jag är stolt. Visade sig dock att i topparna var håret nästan genomskinligt. Kan detta bero på att de är betydligt mer slitet?
Ni kanske anser att detta är sjukt tråkigt att läsa men blev tvungen. För mig är det oerhört fascinerande! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0