Katastrof

Regn och åska förstörde totalt våran kväll. Visby svämade över rent ut sagt så det var riktigt jobbigt att vistas utomhus. Så eldshowen blev för våran del inställd. Istället la vi oss i tältet och prata samt lyssna till regnet.
 
Glömt säga det. Jag gjorde illa mig så in i, när jag snubbla över en tält pinne som inte var ned spikad ordentligt. Fick en lång och djup skåra mellan tårna och har haltat till och från i en vecka nu. Så idag när mina skor är så blöta att jag inte kan gå i dem blev det till att gå barfota. Och jah säger då de att mina fötter gillar mig inte nu och kommer nog inte göra det under en längre tid.
 
Sitter med hela gänget på en av Visbys medeltids krogar och äter taffel och dricker flädersaft och öl. Och såklart oerhört trevligt! Kvällen är ung! Älskar denna vecka!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0