Fre"dom

Kan ni tänka er? Efter hela tio veckor slitande i den värme som varit så är jag nu helt totalt fri! ...typ två dar. Sen börjar plugget, men jag behöver inte jobba lika mycket och länge som nu.
 
Färden styrs mot stor stan och kräftskiva ikväll. För mig blir det att fira mina två dagar, av långledighet.
 
Än har jag haft ganska små tur. De har tydligen ändrat tågtiderna (vilket jag ser först när jag är på stationen. Men med 10 minuter marginal hann jag med det tidigare och kommer hela en och en halv timme tidigare fram! Kompenserar väl för att jag glömde både bättre/snyggare kläder och smink. Spelar inte så mycket roll dock, fick iallafall inte panik. Har vant mig av med smink under sommaren, de är bara jobbigt ändå. Anser hur som att jah inte ser för illa ut, utan smink.
 
 
Kunde inte låta bli att löjla runt med kameran när jag satt och väntade på tåget. Bjuder på en halv dålig bild. Mitt långa svall formade sig lite udda och just denna bild, fick mig att fundera på en hel sne lugg.
(utan smink såklart)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0