100 km/h på vatten

Att åka i 100 km/h i en gummibåt, har varit mitt och Kims söndags nöje! Inte det mest vanliga, men ett av de mest roliga...
Han fick nämnligen segway turen vi tog för ett tag sedan samt denna ribboat sightseeing i julklapp. Via LiveIt av sin mamma. Sjukt kul när jag tycker upplevelser är roligare att få än oigenomtänkta saker man får bara för att. Plus nu fick jag en del av det också såklart.  
Vi börja med att få ett par Googles (jag skonar er från en bild) för all vind som skulle forsa mot oss. Och jag som först inte hade ett hum om vad 55 knop var för något förstod inte varför. Men jag var tacksam sen. Shises vilken fart! Underbart! Vi åkte runt som galningar ute på öppet hav i ca 40 min. Sedan blev det en lugn genomfart genom stadens småkanaler.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0